Volgers

donderdag 16 maart 2017

Baby

Hallo allemaal,

Laatst kwam ik op een club waar ik lid van ben zo'n leuk kaartmodel tegen waar je lekker veel op kunt verwerken. Ik wilde daar graag een babykaartje van maken. En nu eens een keer een jongensvariant. Trek toch vaak naar het roze papier, maar deze keer wilde persé een jongenskaart maken.

Voor de basis heb ik kraft en wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier komt uit het stans-designpapierblok Baby waar ook de schattige plaatjes in zitten.
In het middelste deel van de kaart zit een los kaartje.
De stansjes met het wasthema kun je ook prima op een geboortekaartje gebruiken.

Hier zien jullie het losse kaart er uit. Ik heb hierop de luchtballonstans gebruikt en de babystempel uit de set met de hoekjesstans. Maar je kunt de teksten ook prima apart gebruiken.

Dit is de voorkant van de kaart.
De waslijn heb ik eerst helemaal uit kraft gestanst en daarna de kleertjes uit dessinpapier.
Om het plaatjes heb ik 1 van de rechthoeken van Mery gebruikt en die los geknipt zodat je hoekjes krijgt.
Vond de kuikenstempels wel mooi bij dit babythema passen.

Materialenlijst:
6002/0659 Snijstencil – Mery's rechthoek sierlijk
6002/0665 Snij-embos-debosstencil – Liefdes luchtballon
6002/0672 Snij-embos-debosstencil 3D – Waslijn
6002/0673 Snij-embos-debosstencil 3D – Wasmachine
6002/0674 Snij-embos-debosstencil 3D – Vrouw met was & mand
6004/0007 Snij-embosstencil/Stempel – Schuifhoekje met tekst
6011/0384 Stans-designpapierblok – Baby
6410/0441 Clearstempel – Voorjaarsdieren & bloemen
8013/0024 Paper for cardmaking cardstock wit A4, 21,29,7cm
8089/0203 Kraft papier
  

8 opmerkingen:

  1. Wauw...dit is een super leuke kaart geworden!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en superleuk model! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een pracht van ene kaart is dit, Miranda. Heel erg mooi gedaan ZO!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart waar je zeker veel kwijt op kunt Miranda. Het model vind ik erg leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Miranda.Leuk model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Heel mooi model! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk lief kaartje is dit geworden Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda