Volgers

zondag 12 november 2017

Een paar shirts

Hallo allemaal,

Na lang nadenken heb ik toch een transferpers gekocht voor het bedrukken van mijn shirts. Deed het al een tijd met een strijkijzer, maar dan blijft het toch niet zo goed zitten en ben ik er veel langer mee bezig. Dus na lang zoeken en hulp van mensen uit een aantal FBgroepen heb ik afgelopen week bij transferpershop.nl een pers besteld. Vrijdag werd ie bezorgd en vandaag moest ie natuurlijk uitgeprobeerd worden. Dus ben ik eerst bezig geweest om verschillende dingen uit te snijden met mijn Silhouette uit flex en daarna bedrukt op de shirts. En wat is het leuk als het dan ook lukt en goed blijft zitten.

Als 1e dit witte shirt met paarse rozen. Ze lijken op de foto wat donkerder, maar het is een mooie kleur paars. Erbij een tekst in het grijs.


Op een donkerrood shirt heb ik een bruine kat gemaakt.

Had vorige week op de KreaDoe ook roze glitterflex gekocht en wilde al langer een shirt met een grappige zebra maken. Dat is deze geworden.


3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda